Sabtu, 14 Mei 2011 | By: --Failisa Maskuri-

mencapai umur kedewasaan (=*=)

teet...teeet...teet...bunyi msg msuk..1 2 3 4 message received..jam menunjukkan angka 12 dan lebih(malam) pada tarikh 14 may 2011...ohw..terima kasih atas semua ucapan. moga kalian diredhai ALLAH di dunia dan diakhirat...---yg ucap b4 tarikh pun sya hargai sangat2--Tq (^^,)

Assalamualaikum semua umat islam di muka bumi ALLAH :)

genap angka 14 may tahun ni, aku telah meninggalkan angka 20 di dalam kamus hidup..nampak seperti telah dewasa dengan angka 21. menginjak kedunia kedewasaan hari demi hari.. hambaMu ini bersyukur kepadaMU YA RABB atas segala nikmat kurniaan..KAU masih memberi hambaMu ini peluang untuk bernafas lagi dan memberi hambaMu ini merasai nikmat kehidupan sepanjang usia 20 tahun dan hari ini udaraMU ku sedut lagi..nikmatMU ku syukuri..

hidup dengan penuh segala pengalaman pahit manis kehidupan bersama insan2 tersayang. bersama mak dan abah yang membesarkan anaknya ini dengan kudrat yang dikurnia ILAHI sehingga anak ini yang lahir pada 14may1990 pada 2030malam belajar menjadi dewasa..belajar menjadi seorang hamba kepada RABBnya..belajar menjadi seorang anak yang berguna pada kedua ibubapanya.....terima kasih mak dan abah atas segala pengorbanan yang tak terhingga yang tak dapat dihitung dengan angka..sayang mak dan abah ketat2 erat2..hihihi..


                                            ~ni kek time bday abah tahun lepas...supprise bday tok abah time raya..kebetulan ari raya first sama dgn my beloved father's bday..huhuh...---pinjam kek abah coz sya xd kek..uwaawa..hihi~





~banyak agenda yang harus diselesaikan untuk cuti kali ini~~
~manusia itu selalu berfikir mengapa dia tidak pernah dapat apa yang dia mahukan dalam hidup sedangkan ALLAH memberikan apa yang dia perlukan bukan apa yang dia mahukan kerna ALLAH itu lebih mengetahui apa yang terbaik untuk hambaNya~

0 orang kata apa saja..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...