Jumaat, 10 Disember 2010 | By: --Failisa Maskuri-

...salam ukhuwah...

Assalamualikum w.b.t...

Tanggal 31...bulan 8..hari yang mulia..hari yang bahagia..sambut dengan jiwa yang merdeka... oppss..terlebih semangat merdeka sudah..salah masuk tajuk sudah ni..okey yang sebenarnya nak cerita cam ni..bukan nak cerita sal merdeka ke apa ke bendanya pun..nak bagitau dekat tuan/puan/cik/encik yang sudi baca blog ni..
tanggal 10 Dec 2010 ni..hari ni la..bila lagi..akhirnya terbina jugaklah blog ni.. atas dorongan,nasihat,semangat dan tunjuk ajar dari insan-insan tersayang,jiran tetangga,sedara-mara..dan segala cucu-cicit yang ada..akhirnya blog ni berjaya dibina..
[serius ayat di atas terlalu poyo dik]...

Dan setelah keringat dikerah..dan idea dipaksa keluar maka jadilah blog ni namanya "Kala Mulut Terkunci".. isyy..apa ke hal pulak kau bagi nama gitu kt blog kau ni dik oi...nak tau sebabnya ke?..sye pun x taw kot..hehehe..mesti lah ada sebabnya..renung2kan dan selamat beramal... 


so..apa2 yang baik daripada isi blog yang banyak merapu-merepek ni..sila2 lah ambil ea..kalau tak nak ambil pun x pe..dan yang tidak baik yang lebih banyak ngomel kosong-kosong, bior kan je la..sekian..
SALAM UKHUWAH dari tuan tanah...


p/s : buah nangka di luar pagar, ambil galah tolong jolokkan
       ini budak baru belajar, salah silap tolong tunjukkan.. (^^,)

0 orang kata apa saja..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...