Isnin, 16 Disember 2013 | By: --Failisa Maskuri-

corat-coret pelajar tahun akhir

assalamualaikum w.b.t

lama dah tak mengadap encik blog ni..sibuk ka? no komen...

orang kata pelajar tahun akhir adalah pelajar yang sibuk..tapi aku tak rasa macam tu..atau mungkin aku yang tak reti nak menyibukkan diri sedangkan sebenarnya banyak kerja menanti..

15jam kredit belum cukup untuk menjadikan aku sibuk..tapi ada minggu2 tertentu aku akan jadi orang yang paling sibuk sampai tak terurus dan ada minggu2 tertentu akulah orang yang paling relax dalam bilik siap boleh tengok movie 2 3 dalam sehari..

bila pegang sandaran 'pelajar tahun akhir'..rasa tak percaya tu macam nak kena ketuk2 untuk bagi percaya sebab tak dapat terima bahawasanya aku dah nak abih belajar..ok fine, kawan2sebaya dah habis dulu dari aku walaupun aku yang masuk U dulu,,krikk..krikk..krikkk...

dan sebab pegang title sebagai pelajar tahun akhir..maka wajibla ada moment2 indah sebagai pelajar tahun akhir kan..tengok ja la gambar2 yang ada ni..malas nak taip panjang2 sebab idea dah beku sebeku ais di dalam peti sejuk.....hahahahah


TRAVELOG MOMENT'13
-SMPI 10/11-  kerana kita SMPI ( ukhuwah hingga ke syurgaNYA)  96 orang.tak semua ada di dalam gambar.

senyum :)


sebahagian aktiviti akhir sem





*rasa itu..kita yang rasa..anugerah terindah dari DIA...kita yang harus bijak untuk memaknakannya ke jalan yang benar dan dalam redha NYA
*mood final year student
*antara dilema yang harus diselesaikan dengan penuh kebijaksanaan
*senyum...senyum dan senyum... doa dan harapan dari mereka mengiringi langkahku :)

0 orang kata apa saja..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...