Isnin, 31 Disember 2012 | By: --Failisa Maskuri-

ada masanya

ada masa saya mampu kuat
lalu saya bertahan
bertahan hingga mereka takkan perasan
ada duka yang saya sembunyikan

ada masa saya jadi lemah
lemah yang teramat...
tapi saya sembunyi
kerana saya tak rela mereka resah
apatah lagi untuk gelisah memikirkan tentang itu

ada masa saya rasa kehilangan..
kehilangan yang amat sangat
puas saya mencari dan saya berfikir..
kehilangan apa yang saya kehilangan..
sedang hakikat hanya rasa kehilangan
namun tak mengerti apa yang kehilangan

ada masa saya menangis
nangis yang teramat...
saya hambur segala resah
segala suka
segala duka
tangisan yang mengalir
ada makna bahagia
ada makna kecewa
saya ceritakan semua padaNYA..
sebab saya tahu
DIA akan sentiasa mendengar
DIA akan sentiasa mengetahui
DIA yang merencanakan kehidupan saya begini dan begitu...





#kadang yang kita lihat kuat luarannya..mampu tersenyum bahagia...tak bermakna di dalamnya tidak ada hati kecil yang senang menangis dan merintih##

0 orang kata apa saja..:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...