Jumaat, 30 September 2011 | By: --Failisa Maskuri-

impian terlaksana

mak: kak, mak da dapat.
aku: dapat apa mak?? dapat menantu ke?? hehehhe
mak: banyak la ko punya menantu..tahun ni mak dapat pergi haji..
aku: ohw..ea ke..alhamdulilllah..tahniah mak...hehehhe..(dalam ati gembira sangat..akhirnya tercapai gak hasrat kedua orang tua aku)..mak nak tengok surat..
mak: surat apa?
aku : surat panggilan la...mak pergi dengan abah ja ke?
mak: takda la..pergi dengan abah dan wak uda la..alhamdulillah semua dapat panggilan
aku : ohw..ea ke...hihihih

perbualan ni berlaku beberapa bulan yang lalu...tapi rasa macam baru semalam ja sembang-sembang dengan mak pasal perkara ni....2 oktober 2011 ni insya ALLAH mereka akan berlepas..dijangkakan penerbangan pukul 8.30 pagi..insya ALLAH...moga segalanya dipermudahkan

seminggu sebelum penerbangan. kami mengadakan sedikit jamuan raya dan kenduri doa selamat...minta diberkati perjalanan kedua ibubapa kami beserta pakcik kami....

antara sedikit sebanyak photo yang sempat dirakam...[terasa ayat kali ni begitu skema...hihihihi]

~kawan2 adik~

~menunggu giliran mengambil makanan~

~makan berjemaah...mengerat ukhuwah fillah


~tuan besar a.k.a my abah....~














~mengejar redha ILAHI dalam kehidupan...mencari dan terus mencari agar hidup sentiasa berada dalam kegembiraan dengan rahmat dan keredhaanNYA.... selagi mana manusia mendekatkan diri kepadaNYA selagi itu DIA takkan pernah meninggalkan kita...
 

1 orang kata apa saja..:

Tanpa Nama berkata...

perlu memeriksa:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...